Direktlänk till inlägg 16 juli 2014

Sorry

Av randominfo - 16 juli 2014 22:49

Hej...

Alltså jag har inte skrivit på minst 1 vecka...

Men det är för att jag har varit i mitt torp i Blekinge...

Så jag kommer kompensera er genom att skriva om vad vi har gjort...

På onsdagen åkte vi upp dit...och åt pizza...

På torsdagen handlade jag och mamma...Vi badade också i en sjö som heter Orlunden...

På fredagen gjorde vi väl inget eller jag tror att vi spelade kubb...Jag och mamma badade också...

På lördagen så blev jag sjuk med ont i halsen så vi badade inte...MEN hela familjen handlade nere i centrum...

Resten kommer jag inte i håg HAHA :P

Men på fredag ska jag vara med en kompis som jag inte har träffat på lite mer än 1 år!!!

Men snart ska jag lägga mig...BORING...och förresten igår åkte jag till min moster... jag köpte lite där men jag kan visa vad jag köpte

             

Concealer Viva la Diva     Lip Balm Yaba o Lian         Lipstick Dehz                  Pennor Carioca

80 kr                             citrondoft 15 kr                jordgubbsdoft 15 kr          24 st 69 kr                 HEJDÅ///elsidelsi

Body Mist Victoria's secret

Pure Daydream 99 kr 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av randominfo - 21 juli 2014 16:51

Spelar jag in en video på VideoFyMe... Det är en min kvälls rutin! Men jag tror den kommer upp senast i morgon någon gång I think.... Men ja vi hörs Hejdå ///elsidelsi   ...

Av randominfo - 21 juli 2014 14:49

Hejsan kära vänner!!! Vad gör ni en dag som denna???Jag har chillat framför datorn ett ganska långt tag nu... Men senare typ vid sju ska jag och mamma till stranden i Lomma och ta ett kvällsdopp!!!:) Förresten jag ska kanske till Emporia i Malm...

Av randominfo - 20 juli 2014 21:36

Hi people!!!! Vad gör ni... Jag har precis kommit hem från City Gross..... Jag köpte två grejer ett 4-pack smink-puffar för 20 kr och en mentosrulle i tutti frutti(min favorit) för 8 kr. //elsidelsi   ...

Av randominfo - 18 juli 2014 07:22

Godmorgon på er Har ni sovit gott nä jag bara skojade!!! Men vad ska ni göra idag....? Men nu vill jag sova lite til ifall jag kan /// elsidelsi ...

Av randominfo - 17 juli 2014 21:17


Äter kvällsmat

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards